Фејсбук је платформа која је прошла свој врхунац славе, поготово код млађих корисника.
Популација на њему све је старија, редовно су на њему тек бумери, повремено миленијалци, док су припадници генерације З склонији ТикТоку превладавајуће је то мишљење, које је сада нагнало Закербергову мрежу на осувремењивање дизајна и заокрет у политици приказа садржаја.
Више видеосадржаја
На својој конференцији Фејсбук ИРЛ у Остину компанија је стога представила надолазећи редизајн, настао само с једним циљем – привући натраг млађе кориснике и омогућити им повезивање на нове начине.
С новим интерфејсом, Фејсбук ће се више оријентисати на видео (кратке и вертикалне садржаје, наравно), па ће они имати потпуно издвојен таб унутар интерфејса.
Популација на њему све је старија, редовно су на њему тек бумери, повремено миленијалци, док су припадници генерације З склонији ТикТоку превладавајуће је то мишљење, које је сада нагнало Закербергову мрежу на осувремењивање дизајна и заокрет у политици приказа садржаја.
Више видеосадржаја
На својој конференцији Фејсбук ИРЛ у Остину компанија је стога представила надолазећи редизајн, настао само с једним циљем – привући натраг млађе кориснике и омогућити им повезивање на нове начине.
С новим интерфејсом, Фејсбук ће се више оријентисати на видео (кратке и вертикалне садржаје, наравно), па ће они имати потпуно издвојен таб унутар интерфејса.
Тамо ће се налазити искључиво Рилси, које платформа ионако већ “гура” у класичној изведби, а садржаје ће гледаоцима препоручивати нови алгоритми, по свему судећи слични онима који су прославили ТикТок, преноси Аваз.