Banjaluka, 25.03.2022. godine - NFT uglavnom vezujemo za digitalnu umjetnost, igrice ili slične industrije. Ali najnovija kolekcija NFT-jeva dolazi iz pivske industrije i to domaće. Banjalučka pivara sa svojim Nektar pivom priključila se svijetu digitalnih tokena dizajnirajući kolekciju od 12 NFT-jeva i tako postalo prvo regionalno pivo i jedan od prvih domaćih brendova koji se oprobao u ovoj inovativnoj i digitalnoj sferi.
Kreativni tim iz marketinga Banjalučke pivare je osmislio šaljiv i zanimljiv način da pozovu potrošače na društvenim mrežama da im oni pošalju svoje viđenje šta zapravo znači NFT.
“Kreirali smo ograničenu seriju od 12 jedinstvenih digitalnih tokena i svih 12 NFT-jeva poklonićemo onima sa najkreativnijim odgovorima na pitanje „WTF je NFT?“ Više stotina ljudi je već učestvovalo u ovoj šaljivoj aktivaciji Nektara o NFT-ju, pokušavajući da svojim viđenjem približe brendu šta zapravo znači ovaj popularan termin,“ poručili su iz Banjalučke pivare i pozvali sve da posjete Instagram stranicu Nektar piva i učestvuju u ovoj aktivaciji do 31. marta.
Iz Banjalučke pivare poručuju da se kolekcija nalazi na Open Sea platformi, a osim NFT-ja Nektar piva, 12 dobitnika očekuju i druge nagrade poput ulaznica za Nektar OK Fest, Nektar Garden Fest, utakmicu KK Crvena Zvezda, majica, čaša, i, naravno piva, jer ipak je pravo pivo bolje od ovog digitalnog.