Дазе је нова апликација за слање порука, намијењена млађој генерацији, а већ је стекла огромну популарност међу генерацијом З, иако још није званично ни доступна.
Наиме, званична страница апликације већ има више од 100.000 пратилаца на ТикТоку, а објаве у којима су приказане разне функције које Дазе нуди до сада су прикупиле преко три милиона прегледа.
Апликација ће бити доступна од 4. новембра, али већ сада на листи чекања налази се приближно 156.000 људи.
"Наш циљ с Дазе-ом је био да направимо мессенгер који ће конкурирати иМессаге-у, Воцапу и сличним, а да притом још увијек има пакет заиста забавних и креативних функција", рекао је креатор апликације Вилем Симонс за "TechCrunnch".
Шта све нуди Дазе?
Интерфејс нуди слободан приступ слању порука – слично стварању Инстаграм Сторија, апликација корисницима омогућава експериментисање с постављањем текста, фонтовима и бојама, умјесто једноличних облачића са порукама.
"Можете брзо да упишете поруку и притиснете "Сенд" или повучете поруку било гдје унутар чета. Једноставан је за коришћење, али такође веома неспутан", објаснио је Симонс.
Хит међу генерацијом З
Судећи према коментарима испод видеа, изгледа да је апликација, која експериментише са функцијама вјештачке интелигенције, већ хит међу генерацијом З, који хвале њену естетику и визуелност.
Апликација је тренутно у бета тестирању гдје је испробава 1400 корисника од којих је већина генерација З, утраста од 13 до 22 године.