Мјесечни приход

Очекује се да ће програмери агресивније форсирати претплате за апликације

  • Извор: Б92
  • 19.03.2024. 16:00

Тек свака шеста апликација успије да оствари мјесечни приход од хиљаду америчких долара. За нове апликације, просјечни приход је мало испод 50 долара.

Очекује се да ће програмери мобилних апликација током сљедеће године агресивније форсирати претплате.

Бројке које је Ревењукет недавно подијелио након истраживања проведеног на више од 30.000 апликација показују зашто је то тако. Већина апликација, наиме, бори се да достигне 1.000 америчких долара мјесечног прихода.

Ревењукет је испитивао апликације користећи своје СДК-ове за претплату унутар апликације. Није наведено које су све апликације биле предмет истраживања, али тврде и да 90 одсто апликација с платформом за претплату унутар апликације користи "RevenueCut".

Могуће је да њиховим извјештајем није обухваћена већина од 100 најбољих апликација с претплатом, пише Арс Техника.

Магичних 1.000 долара

Према подацима, претплата је донијела 6,7 милијарди америчких долара прихода за више од 18.000 програмера, од 290 милиона претплатника који користе продавнице апликацијама Ап стор и Гугл плеј.

Око 17 одсто испитаних апликација зарађује најмање 1.000 УСД, док је апликација с већим приходима још мање.

С друге стране, кад апликације достигну 1.000 долара мјесечног прихода, већа је вјероватноћа да ће остварити 2.500 УСД мјесечног прихода (59 одсто испитиваних апликација). Такође, 60 одсто апликација које су достигле 2.500 УСД оствариле су 5.000 УСД мјесечног прихода.

Уочена је снажна неравнотежа у учешћу прихода међу мобилним претплатничким апликацијама. Годину дана након лансирања, пет одсто најбољих апликација остварује више од 200 пута већи приход од оних у доњем кварталу.

За нове апликације, просјечни мјесечни приход након једне године је мало испод 50 УСД.

Изазови претплате

Зато се очекује да ће претплате и даље бити примарна стратегија програмера. Према подацима, током 2023. године објављено је 59.000 нових апликација заснованих на претплати.

Велики је изазов је не само то што је људе потребно наговорити на плаћање претплате, већ и то што је то потребно чинити у више наврата. Учешће мјесечних претплатника након једне године пао је за 14 посто у односу на годину прије, без обзира на финансијске перформансе апликације.

Мјесечне претплате које имају средњу стопу прве обнове од преко 60 одсто задржавају само 36 одсто изворне серије претплатника до тренутка када дође време за трећу обнову.

Очекује се да ће стопе претплате на мобилне апликације порасти током сљедеће године. Просјечна мјесечна стопа порасла је 14 одсто, са 7,05 УСД на 8,01 УСД.

Главни генератор пораста могли би бити растући трошкови аквизиције купаца и настојања да апликација изгледа врхунски. Такође, очекује се како ће развојни програмери више експериментисати с другим изворима прихода, као што је куповина унутар апликације и маркетинг.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: