Компанија Мајкрософт саопштила је данас да предузима "акције на ублажавању" проблема које су пријавили корисници, а због кога је у компанијама и банкама широм свијета дошло до техничких проблема и прекида у функционисању.
Компанија истражује питања у вези са пружањем клауд услуга у САД, као и проблем који је утицао на неколико њихових апликација и услуга, наведено је у саопштењу, а преноси ББЦ.
У Аустралији је низ банака, медија и авиокомпанија пријавио да су изложени масовном ИТ нападу и прекиду комуникација.
Летови су отказани на аеродрому у Сиднеју, у супермаркетима је настала хаотична ситуација, а програми ТВ мрежа су поремећени усљед пада компјутерских система и графике, преноси ББЦ.
Само неколико сати прије Аустралије, неколико америчких авио компанија је такође пријавило да мора да откаже или одложи летове због проблема са ИТ везама.
Узрок поремећаја ИТ сектора није јасан, али многи који су погођени повезали су га са Мајкрософт ПС оперативним системима.
Компаније као Џетстар И Вирџин ерлајнз су пријавиле проблем у вези са Мајкрософтом.
Банке и фирме као што су Телстра и Гугл такође су регистровали тешкоће.