Растанак између Кат и Мајка Стиклера, популарних ТикТок креатора, открио је нове сложености развода у дигиталном свијету.
Њихова највећа борба била је подјела заједничког ТикТок налога, који је привлачио милионе пратилаца и доносио значајан приход. У свијету гдје друштвене мреже доносе реалну финансијску корист, процјена вриједности оваквих налога постаје све важнија тема у бракоразводним парницама.
Кат је успјела да задржи контролу над ТикТок налогом, што јој је омогућило даљи професионални развој и куповину стана. У међувремену, Мајк је завршио са мањим Јутјуб каналом и одлучио се за каријеру у продаји. Ова ситуација наглашава колико су друштвене мреже постале кључни дио савремених односа, не само у смислу личне промоције већ и као имовина која се дијели током развода.
Према ријечима инфлуенсерке Вивијен Ту, друштвене мреже нису само платформа за забаву, већ и озбиљан посао. Прије удаје, Ту је осигурала своје налоге кроз предбрачни уговор, свјесна вриједности које они носе у финансијском смислу.