Јутјуб је најавио да је његова повољнија претплатничка опција, Премиум Лите, сада доступна у Сједињеним Америчким Државама по цијени од 7.99 долара мјесечно. Овај план омогућава корисницима да гледају већину видео садржаја без реклама, укључујући клипове из области гејминга, моде, љепоте, вијести и других категорија. Међутим, рекламе ће се и даље приказивати на музичком садржају, Схортс видео снимцима, као и током претраге и прегледања платформе.
За разлику од стандардног Јутјуб Премиум пакета, који након посљедњег поскупљења кошта 13.99 долара мјесечно, Премиум Лите не укључује могућности попут YouTube Musica без реклама, гледања музичких спотова, преузимања видео записа и репродукције у позадини. Корисници који желе ове функције мораће да се одлуче за скупљи план.
"Јутјуб нуди нешто за свакога – од играних серија до подкаста и гејминг стримова уживо, а све то од омиљених креатора," изјавио је Џек Гринберг, директор за управљање производима Јутјуб Премиума. "Са Премиум Лите, корисници могу уживати у свом омиљеном садржају уз мање прекида. Планирамо да током ове године проширимо Премиум Лите пилот програм на додатне земље и понудимо више опција за наше кориснике."
Иако ова нова претплатна опција нема неке од најважнијих функција пуног Премиум пакета, представља повољнију алтернативу за оне који желе да гледају Јутјуб без честих реклама. То би могло бити нарочито примамљиво млађој публици, која проводи више времена на Јутјубу него на традиционалној телевизији или стриминг сервисима, посебно сада када је компанија појачала мјере против блокатора реклама.
Премиум Лите се тренутно уводи у Сједињеним Америчким Државама, Аустралији, Њемачкој и Тајланду, док се очекује да ће бити доступан у још више земаља касније током године. Јутјуб, међутим, није открио конкретне детаље о будућим тржиштима, пише "БГР".