Спремите се за будућност

Стиже нова врста реклама, а ево ко их креира

  • Извор: Б92
  • 09.10.2024. 11:08

Ако су вас до сада нервирале рекламе у апликацијама и на веб страницама, спремите се за будућност.

Платформе све више дозвољавају маркетиншким фирмама да користе све њихове податке како би креирале АИ-генерисане рекламе и огласе, које посебно циљају индивидуалне кориснике.

Сајт Digiday извјештава да је међу њима и ТикТок Смарт+, који се такмичи са сличним рјешењима компанија Мета и Гугл.

Оглашивачи могу да омогуће да ТикТок-ов АИ управља неопходним и компликованим задацима – креирање и испорука реклама како би се покренули разговори или преузимале апликације.

"Фокус је на једноставност и брзину, тако да више нема дугог периода нагађања и непрекидног A/B тестирања", каже Адолфо Фернандез – глобални директор ТикТока за стратегију производа и операције, трговину, преноси б92.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 22:10 Серија: Авионџије

    'Серија: Авионџије

  • 22:40 Вечерње вијести

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 22:55 Серија: Мућке (12+)

    ''Серија: Мућке (12+)

  • 23:20 Серија: Ред рок (16+)

    ''Серија: Ред рок (16+)

  • 00:05 Ноћни програм

    Ноћни програм