Телеграм можда није тако широко распрострањен као Воцап, али се труди да парира конкуренцији још једном новом функцијом.
Бизнис корисници сада могу да додају Телеграм као опцију за комуникацију, уколико њихови клијенти желе да им кажу нешто.
Сви налози на Телеграму могу да се претворе у бизнис налоге, и да добију функције које ће омогућити њиховим корисницима да лакше допру до њих.
На профилу ће моћи да напишу радно вријеме, и моћи ће да пинују локацију на мапи.
Поред тога, моћи ће да уреде своје почетне странице и да на празним четовима прикажу информације о својим производима или услугама.
Телеграм бизнис налози ће моћи и да унапријед припреме одговоре које ће слати клијентима, укључујући ту и поздраве.
Важно је напоменути да ову опцију могу да искористе само Телеграм Премиум корисници, који плаћају пет долара мјесечно како њихови налози не би постали “обични”.