Mask saopštio

Tviter izgubio polovinu prihoda od reklama

  • Извор: Телеграф
  • 17.07.2023. 15:29

Kompanija Tviter izgubila je skoro 50 odsto prihoda od reklama, od kada ju je prošlog oktobra preuzeo Ilon Mask.

To je saopštio Mask i dodao da Tviter u junu nije zabilježio povećanje prodaje reklama koje je očekivao, ali da jul "nešto više obećava", prenosi BBC.

Tviter se bori sa velikim dugom, a novčani tok je i dalje negativan, rekao je Mask tokom vikenda.

"Moramo da postignemo pozitivan novčani tok prije nego što preduzmemo bila šta drugo”, napisao je Mask u jednom od Tvitova.

Carinici ulovili san svake žene vrijedan 8.500 evra

Carinici ulovili san svake žene vrijedan 8.500 evra

Nakon otpuštanja hiljada zaposlenih i smanjenja računa za usluge u klaudu, Mask je rekao da je Tviter na putu da u 2023. ostvari prihod od tri milijarde dolara u odnosu na 5,1 milijardu dolara u 2021. godini.

Međutim, navodi BBC, mjere smanjenja troškova nisu bile dovoljne da izazovu povratak oglašivača koji su otišli nakon promjena u pravilima moderiranja sadržaja. Megana Dar, bivša šefica u kompaniji Snep i Meta, koja je vlasnik novog Tviter rivala Treds, rekla je da se kompanija mučila prije nego što je Mask otkupio.

“Ilon i Tviter su trenutno u iskreno teškoj poziciji. Ipak, da budemo fer prema Ilonu, vidjeli smo taj pad prihoda na Tviteru i rast prihoda od prije Ilona - postoji neka vrsta stalnog pada”, rekla je ona.

Misteriozni objekat pronađen na plaži, niko ne zna šta je!

Misteriozni objekat pronađen na plaži, niko ne zna šta je!

Direktorka za investicije kompanije Džej Em Fin, Lusi Kouts, smatra da je Mask "živopisna figura", koja će vjerovatno preokrenuti ovaj negativan trend, ali da će mu biti neophodno neko vrijeme da to postigne.

“Nažalost, on mora da plati dug od 11,57 miljardi evra do kraja jula, tako da ćemo možda vidjeti veći pritisak na akcije Tesle ako Mask bude prinuđen da proda više udjela u toj kompaniji”, zaključila je Kouts.

U međuvremenu, Linda Jakarino, koja je ranije bila šefica oglašavanja u NBC Universalu, preuzela je funkciju izvršnog direktora Tvitera u junu, što je potez koji sugeriše da je prodaja reklama i dalje prioritet za kompaniju. Ona je istakla da planira da se fokusira na video, kreatorska i trgovinska partnerstva, a navodi se i da je u ranim pregovorima sa političkim i ličnostima iz svijeta zabave, izdavačima vijesti i medijima.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: