Популарна апликација за размену порука Воцап суочила се данас са озбиљним прекидом у раду, остављајући стотине корисника без могућности да се повежу, шаљу поруке или успоставе позиве, како путем мобилне апликације, тако и путем веб верзије.
Друштвене мреже су преплављене извештајима корисника који пријављују потешкоће у раду Воцапа.
Најчешће се наводе проблеми са слањем порука, неуспешно успостављање конекције, као и нефункционалност позива.
Према подацима сајта Downdetector, који прати статус дигиталних сервиса, забиљежен је нагли пораст притужби корисника. Само у Индији регистровано је више од 900 пријава, од којих се чак 90% односи на немогућност слања порука. Остатак пријава укључује проблеме са повезивањем на сервере и опште техничке потешкоће.
Технички тим редакције The Times of India потврдио је да су и они имали проблема са коришћењем Воцап апликације и веб платформе у тренутку писања овог извјештаја.
Глобално, око 1.000 корисника пријавило је сличне потешкоће – 91% њих навело је проблеме са слањем порука, 6% са функционисањем саме апликације, док је 3% корисника пријавило да не могу да примају поруке.
Компанија Мета, која је власник Вацапа, још увек није издала званично саопштење поводом прекида у раду сервис, пише Телеграф.