Korisno za parove

Zašto veze prekidaju žene, a zašto muškarci?

  • Извор: Агенције
  • 09.04.2023. 15:49

Nedavno je internet-stranica IllicitEncounters među 2.000 posjetilaca oba spola uradila anketu o tome što najviše može ugroziti ljubavnu vezu.

Bez emocija

Iako se i slažu da veza nema smisla bez emocija i privrženosti, muškarci i žene uopšteno imaju prilično različite ideje o tome šta sve za vezu može biti pogubno.

Ženama tako najviše smeta kad muškarci gledaju sport na televiziji, a ne njih, dok je za muškarce najopasniji prestanak maštanja o partnerki i nakon toga slijedi kraj.

Treba ipak imati u vidu da je ovo anketa korisnika stranice IllicitEncounters koji i ne traže partnere za predane i vjerne odnose, pa je vjerovatnije da će dopustiti da vezu unište sitnice nego da se oko zajedničke budućnosti potrude, piše Metro.

10 najvećih “ubica” romantične veze za žene:

Više voli da gleda sport nego mene.

Ne može da me dovede do orgazma / sebičan je ljubavnik.

Opsjednut je videoigricama.

Lijen je i nikad ne pomaže po kući.

Uvijek je u napolju s prijateljima.

Ne vjerujem mu.

Počela sam da želim druge muškarce.

Udebljao se i zapustio.

Nemamo zajedničke interese.

Previše je štedljiv.

10 najvećih “ubica” romantične veze za muškarce:

Prestao sam da maštam o njoj jer se udebljala.

Nikada ne inicira seks.

Uvijek se na nešto žali.

Ima grozne prijatelje.

Želim da spavam s drugim ženama.

Nikad se ne zabavljamo.

Među nama nema strasti.

Prezauzet sam poslom.

Dosadno mi je i treba mi novi početak.

Bolje se zabavljam s prijateljima.

Тагови:
  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:42 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:49 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:50 Временска прогноза

    Преглед временских и биометеоролошких прилика у земљи и региону.

  • 19:52 Без коментара

    Кратка, динамична и занимљива емисија која окупља и износи видео снимке необичних и несвакидашњих призора и догађаја из цијелог свијета.

  • 19:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.