Свједоци смо нових модних подухвата великих дизајнерских модних кућа, који све чешће почињу да “иритирају” народ. Све више дизајнера одбацује високу моду и инспирацију тражи у неким свакодневним предметима или радњама.
Рецимо, један од главних дизајнера модне куће “Баленсијага” Демна Гвазалија, избацио је колекцију великих цегера за куповину под овим луксузним брендом. Овакве торбе, поред већ виђеног дизајна, имају вртоглаве цијене око 2.000 долара.
Али, ту није крај чудним идејама модних брендова. Већ се писало о “луксузним ковертама” од 215 марака или “Хермес” коцкицама за јамб, а појављују се и комади одјеће попут сукњи од пешкира за купање, распалих патика и слично. Већина коментара на оваквим артиклима су негативни и народ већ увелико сматра да се “богаташи” подсмијевају обичном народу због оваквих колекција.
Сада интернет бруји о још једној модној “иновацији” – уфлекане фармерке. Али, флека испод струка асоцира на мокраћну незгоду, како су и назвали касније овај модел фармерке са ревије.
Дизајнери из Лондона Џордан Бовен и Лука Марчето, осмислили су урбану колекцију “Џорданлука”, на чијој је ревији и дебитовао овај бизарни пар фармерки. Ова прошлогодишња колекција јесен/зима је сада тема дискусије на друштвеним мрежама и ријетко ко се суздржава негативног коментарисања.
“Ко би нормалан ово носио?”; “Да ли се они шале са нама?”; “Ова нова мода превазилази све границе нормалног” неки су од коментара који се појављују на објавама фотографија са поменуте ревије.
Конкретно овај модел фармерица кошта око 900 долара.
“Флека од мокраће је сада кул? Не разумијем ко би то платио. Могу да замислим шта је сљедеће”, наводи један корисник друштвене мреже Твитер.