Један модни бренд је несвакидашњим концептом ревије желио да укаже на проблем психичког насиља у ери друштвених мрежа, а несумњиво је да су овим потезом постигли да се о томе прича.
Иако су друштвене мреже донијеле много тога доброг, њихова лоша страна све више забрињава због оних који ове платформе користе за ширење мржње, омаловажавање, пријетње и остале лоше и узнемирујуће потезе, и то неријетко упућене особама које чак и не познају.
Један шведски модни бренд је желио да укаже управо на проблем психичког насиља у ери друштвених мрежа, због чега су представили поприлично скандалозну ревију.
Њихова ревија за јесен/зиму 2025-2025, кулминирала је бацањем торте директорки у лице, док су у току саме ревије присутни позивани моделе гађају ђубретом.
Док су дефиловали пистом, модели су трпили такав вид насиља, уз добацивање негативних коментара.
Како је то изгледало, погледајте у снимку у оквиру текста текста.