Kreatorka odgovara

Koja je razlika između žena i muškaraca u šopingu tokom crnog petka

  • Извор: Super žena
  • 23.11.2021. 22:23

Crni petak godinama pokazuje da niko nije imun na popuste, a zašto žene žene šopinguju, a muškarci kupuju?

U emisiji "Jutro", kreatorka Suzana Perić je savetovala kako da se organizujemo i pametno kupujemo u sezoni najvećeg sniženja u godini.

Vjerovali ili ne, prosječna žena godišnje provede 48 sati i 51 minut ispred izloga. Zavisnost od kupovine se čak i liječi jer se kupoholičari kada nemaju mjeru mogu naći u velikim problemima- dugovima, kreditima pa čak i krizi, prenosi "Super žena".

Naravno, žene više vole da se ponove nego muškarci, ali ima jedna razlika i to leksička koja govori o tome ko je veći ljubitelj prodavnica - žene šopinguju, a muškarci kupuju. Crni petak godinama pokazuje da niko nije imun na popuste, a kako ih pravilno iskoristiti novinari su pitali kreatorku Suzanu Perić.

"Crni petak je najprodavniji dan u godini. Ljudi se spremaju i znaju koje modele žele, stoje ispred izloga. Tindjžerke se dogovaraju - kako će prve da stanu i šta će da kupe. Euforija je zavladala i koliko god se protivili tome razmišljamo da bi bilo dobro da na Crni petak kupimo nešto. Ovo nisu popusti starih stvari, već popusti na sve. Vidim i po sebi - mi smo na aktuelnu kolekciju stavili popust do 80 popustu", rekla je kratorka.

Na pitanje da li ima razlike u tome da žene šopinguju, a muškarci kupuju, Suzana odgovara:

"Muškarci ciljano idu, ne vole da hodaju po radnjama. Tačno znaju koji artikl, ili koju radnju će posjetiti. Već znaju šta žele - koju boju, model. Mi žene bi htjele puno toga i što više i nismo sigurno da li nam to treba. Ipak, stvari su se promijenile zbog Kovida i mislim da smo malo racionalnili", kaže.

Kako da se organizujemo za Crni petak:

"Ne znam kako će biti stanje oko epidemiloških uslova...Ako imaš nešto ciljano... to bi bilo super. Mislim da će Crni petak biti olakšan time što ćemo kupovati onlajn, klikova će biti puno više. Onlajn omogućuje da se kupuje više, bez redova", smatra Suzana.

Ali ako sistem padne...

"Onda će redovi biti veći", rekla je kroz smijeh dizajnerka.

Тагови:
  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:43 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:50 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:55 Временска прогноза

    Преглед временских и биометеоролошких прилика у земљи и региону.