Šminka

Maskare u jarkim bojama vraćaju se u proljećne trendove

  • Извор: Super žena
  • 25.04.2022. 09:41

Maskare u boji se vraćaju u prolećne trendove. Ako volite da eksperimentišete sa šminkom, umjesto miješanja jarkih, šarenih sijenki, izaberite maskare smjelih boja koje stvaraju lepršavi efekat i čine vaše oči otvorenijim.

Ne postoji mnogo kozmetičkih trendova iz 1980-ih koje bismo željele da vratimo, ali obojena maskara je ta koja može da razbije monotoniju kada nosite neutralnu odeću za posao ili kada ne možete da priuštite mnogo šminke.

Ljubičaste i plave varijante su odlična opcija ako želite da izađete iz jednoličnog izgleda i poigrate se bojama.

Crvenokosim djevojkama najbolje pristaju ljubičaste i plave nijanse maskare. Ako se odlučite za ove boje, možete isprobati neke Vamp linije. Tekstura je meka i dobro pigmentovana, posebno ljubičaste i plave varijante. Elastična četkica je fleksibilna, tako da savršeno definiše trepavice i lako se nanosi, prenosi "Super žena".

Plava maskara se savršeno slaže sa smeđim i kestenjastim očima, a nose je mnoge svjetske zvijezde. Možete da nosite sve nijanse plave maskare, od izuzetno jakih, prigušenih do blažih nijansi plave.

Plavu maskaru možete nanijeti istovremeno sa crnom maskarom da biste dobili još bolji efekat i dodatno naglasili oči.

Ako želite da postignete fantastičan, glamurozni izgled, onda je crvena maskara odličan izbor. Pogodna je za posebne prilike i lijepo stoji djevojkama sa zelenim i smeđim očima. Ova varijanta je definitivno za najhrabrije!

Najvažnije je da koristite kremu za oči i korektor, kao podlogu prije nanošenja, kako bi se maskara što više istakla na trepavicama.

Тагови:
  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:42 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:49 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:50 Временска прогноза

    Преглед временских и биометеоролошких прилика у земљи и региону.