Prepoznatljivi modni brend Valentino predstaviće prvu liniju kozmetičkih proizvoda u avgustu ove godine. Nova linija je rezultat saradnje s francuskim brendom kozmetike L'Oreal.
Otkrivši novosti na Twitteru, L'Oreal je potvrdio potpisivanje dugoročnog ugovora o licenci s italijanskom modnom kućom napisavši: "Za stvaranje, razvoj i distribuciju mirisa i luksuznih proizvoda za ljepotu".
Kreativni direktor Valentina Pierpaolo Piccioli naglasio je kako će se proširiti i dalje od tržišta visoke mode, a stiže i nova linija parfema.
Očekuje se da će kolekcija šminke staviti naglasak na inkluziju, u skladu s onim što današnji potrošači traže. Bit će otvorena za sve spolove, uzraste i kulture, a uključivat će niz od oko 50 ruževa i 40 pudera za svaki ton kože, zajedno s raznim eksperimentalnim proizvodima za oči.
"Ljepota je demokratska. Gledam na identitet svakog pojedinca, na jedinstvenost koja uključuje raznolikost i inkluzivnost. Ljepota je u gracioznosti", kaže Piccioli.
Valentinovu licencu za parfeme ranije je držala španska modna i parfemska kompanija Puig, a cilj ovog novog partnerstva je približiti Valentino široj publici i osigurati njegovu poziciju ključnog beauty brenda na tržištu.
Nicolas Hieronimus, zamjenik izvršnog direktora L'Oreala, rekao je u saopštenju za medije:
"Oduševljeni smo što smo dobili licencu Maison Valentino. Svojom jedinstvenom kombinacijom prestiža i modernosti Valentino će se definitivno svidjeti potrošačima širom svijeta i idealno dopunjuje naš portfolij brendova".
Francuska kompanija već proizvodi mirise i kozmetiku za YSL i Armani, kao i vlastite marke, uključujući Lancome i Kiehl's.