Od New Yorka do Pariza: Publika se postepeno vraća na modne revije

  • 14.05.2021. 14:57

Nakon brojnih ograničenja i prilagođavanja modne industrije uslovima pandemije te organizovanja virtuelnih modnih revija organizatori Fashion Weeka u Parizu i New Yorku potvrdili su mogućnost prisustva publike na događajima planiranim za ljeto i jesen.

Najava da će New York Fashion Week (NYFW) u septembru biti kombinacija fizičkih revija i digitalnih događaja najnoviji je znak da se modni svijet vraća tradicionalnim događajima koji su predstavljali normu prije nego što je pandemija uzrokovala da sve postane virtualno.

Događaj koji je zakazan za period od 8. do 12. septembra uključuje angažman 11 vodećih dizajnera koji će svoje kolekcije predstavljati na NYFW-u tokom tri sezone, navodi magazin Vogue.

Telfar, Proenza Schouler, Rodarte, Brandon Maxwell, Altuzarra, Jason Wu, Monse, Prabal Gurung, Sergio Hudson, LaQuan Smith i Markarian osnovali su "modni savez" koji će biti "kamen temeljac" za NYFW, objavio je IMG u srijedu.

Takođe, postupnim ukidanjem ograničenja vezanih za pandemiju u Francuskoj sljedeće izdanje sedmice muške mode u Parizu, koje je zakazano za period od 22. do 27. juna, dobilo je dozvolu za prisustvo publike.

Revije će biti organizovane u skladu s ograničenjima koja su na snazi i zdravstvenim mjerama predostrožnosti koje će definirati javne vlasti, kazali su iz Fédération de la Haute Couture et de la Mode (FHCM).

Italija i Velika Britanija takođe se postepeno otvaraju. Camera Nazionale della Moda Italiana, organizator Milanskog Fashion Weeka, kaže da će sedmica muške mode, koja se održava od 18. do 22. juna, uključivati ​​i fizičke i digitalne događaje.

Za Londonsku sedmicu mode u junu većina brendova održat će digitalne događaje, uz nekoliko manjih prezentacija u pristustvu publike, prema Britanskom vijeću mode.

Modne prijestolnice New York, London, Milano i Pariz su tokom prošle godine izgubile više od 600 miliona dolara u sezoni jesen/zima 2021. godine, prema podacima koje je prikupio Bloomberg.

Iako su brojne modne kuće pretrpjele gubitke i željno iščekuju povratak tradicionalnim revijama, brendovi kao što su Tommy Hillfiger i Gucci odgodili su povratak sedmicama mode, jer se nezavisna prezentacija novih kolekcija uz kombinaciju "decentralizovanog modnog kalendara" pokazala neočekivano uspješnom uz zadovoljavajući profit.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:43 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:50 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:55 Временска прогноза

    Преглед временских и биометеоролошких прилика у земљи и региону.