Šta volimo, a šta ne

Odnos prema obavezama određuje naše sklonosti

  • 15.07.2019. 08:26

Nema osobe koja sa oduševljenjem obavlja kućne poslove, neki to čine sa malo volje, a neki bez imalo elana. Psiholozi tvrde da odnos koji imamo prema određenim obavezama određuje naše sklonosti i osobine.

Optimisti ne vole spremanje ormana i teško se odriču stvari koje su stare i dvadesetak godina jer ih za njih vezuju uspomene. Oni koji nerado čiste fižider važe za perfekcioniste ali su, vjerovali ili ne, neuredni. Jer perfekcionisti neće uraditi ništa ako nisu sigurni da će to biti savršeno.

Pranje kade nije za spontane osobe koje ne vole planove na duže staze, dok ribanje pločica u kupatilu nikako ne ide uz one širokih shvatanja. Sa prašinom se hvataju ukoštac tek kada se odluče za veliko spremanje u kući. Pranje sudova za kreativne osobe je prava noćna mora, teško im je i da ih ubace u mašinu, ali im zato kuvanje pričinjava veliko zadovoljstvo.

Umjetničke duše će radije vikend provesti čitajući, pišući, crtajući ili pjevajući nego sa usisivačem u ruci. Realistične osobe muku muče sa brisanjem prašine, vode se logikom: "Zašto je uopšte brisati kada će se ponovo pojaviti."

Тагови:
  • 16:30 Вијести у 16:30

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 16:50 Центар дана

    Волите поподне? Важно вам је да након напорног дана одахнете уз актуелне теме, забаву и савим нове и необичне приче из цијелог свијета? Уживате у програму који окупља интересантне госте и регионалне звијезде?

  • 18:20 Емисија: Бизнис клуб

    ''‘Бизнис клуб’ новим концептом приближиће вам економију и пружити вам релевантне актуелности из области економије и привреде, испратити економска кретања и трендове на глобалном нивоу и истражити њихов утицај на раст и развој економије у Српској.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.