Биле популарне 2000-их

Ово су тренутно најпопуларније патике на свијету

  • Извор: Жена Блиц
  • 27.10.2024. 13:23

Да ли сте спремни за повратак у модну трку? "Puma Speedcat" патике, инспирисане ватроотпорним моделима из Формуле 1, изненада су се пробиле у топ пет најпопуларнијих модних производа. Откријте како су ове патике постале неизоставни дио уличне моде и зашто их сви желе у свом ормару!

Лyст, водећа платформа за модну куповину, у свом најновијем извјештају за трећи квартал истиче  "Puma Speedcat" патике као један од најтраженијих производа. Са преко 200 милиона купаца годишње, Лyст користи обимне податке како би идентификовао кључне трендове у моди, а Спеедцат модел је дефинитивно један од њих.

Како су Спеедцат патике постале толико популарне?

Ове патике су првобитно стекле популарност почетком 2000-их, а сада су доживјеле неочекивани бум. Захваљујући својој свестраности и класичном дизајну са модерним ажурирањима, Спеедцат се лако уклапа у различите модне комбинације, од елегантних до спортских.

Очување класичне силуете из раних 2000-их са новим побољшањима у удобности и дизајну, у комбинацији са Y2К естетиком и тркачким детаљима, учинило је Спеедцат патике неодољивим избором за љубитеље моде.

Ко носи Пума Спеедцат патике? Од познатих личности попут Дуе Липе и Емили Ратајковски до "ит" дјевојака на друштвеним мрежама, Спеедцат патике су постале незаобилазни дио стреет стyле сцене, посебно током Недјеља моде.

Лyст Индекс потврђује да се неки модели неизбјежно враћају у модни фокус, а Спеедцат модел то маестрално доказује. Очекујте да ће ове патике наставити да доминирају уличном модом и у наредном периоду.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:42 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:49 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:50 Временска прогноза

    Преглед временских и биометеоролошких прилика у земљи и региону.