Ćaskaćete sa poznatim ličnostima ali i pokojnicima - evo kako

  • 14.01.2021. 08:10

„Majkrosoft" je patentirao tehnologiju pomoću koje će biti moguće komuniciranje sa virtuelnim osobama, među koje spadaju i one preminule.

Sistem će funkcionisati tako što će koristiti podatke o osobi sa kojom se želi komunikacija, a to su zvučni zapisi, fotografije, poruke, mejlovi, objave na društvenim mrežama... 

Uz takvu bazu informacija, biće moguće napraviti što vjerniji profil osobe.

„Čet bot" bi čak mogao i da zvuči kao prava osoba.

„U nekim aspektima, glas određene osobe može se generisati pomoću snimaka i zvučnih podataka koji se odnose na određenog čovjeka ili ženu", tvrde u kompaniji.

Dodatno, moguć je i dva-de i tri-de model određene osobe, koji može da se generiše pomoću slika i podataka iz video-materijala.

U „Majkrosoftu" nisu posebno uznemireni oko toga ko bi sve mogao biti „izabran za subjekta sa kojim će se komunicirati", i dodaju da osoba može biti živa ili mrtva.

„Konkretna osoba može odgovarati prošlom ili sadašnjem entitetu (ili njegovoj verziji), kao što su prijatelj, rođak, poznanik, poznata ličnost, izmišljeni lik, istorijska ličnost, slučajan entitet...", naveli su u kompaniji.

Dodali su da je moguće i da osoba kreira entitet za komunikaciju po sopstvenom modelu.

Dakle, osim ćaskanja sa mrtvima ili sa omiljenom poznatom ličnošću, biće omogućen i razgovor sa samim sobom.

Ipak, ideja o reinkarniranju ljudi kao „čet botova" očigledno pokreće pitanje privatnosti.

Na primjer, nije jasno da li će ljudi imati pravo da zahtjevaju da se oni lično, i njihovi pokojni prijatelji ili članovi porodice - isključe iz ovakve priče.

Dok „Majkrosoft" ne isporuči prototip, ima mjesta za odgovore, ali i pitanja koja novi patent nameće. 

Тагови:
  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:42 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:49 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:50 Временска прогноза

    Преглед временских и биометеоролошких прилика у земљи и региону.