Италија

Ово је најскупља трговачка улица на свијету: Квадрат вриједи 20.000 евра

  • Извор: Агенције
  • 10.12.2024. 17:26

Миланска "Via Montenapoleone" званично је проглашена за најскупљу трговачку улицу на свијету, престигавши чувену њујоршку Пету авенију.

Ова елегантна авенија, чије излоге многи пореде са умјетничким галеријама, постала је симбол престижа, гдје сваки квадратни метар кошта богатство!

Према најновијем извјештају “Main Streets Across the World 2024” који је објавио Cushman & Wakefield, Via Montenapoleone је заузела прво мјесто, достигавши цијену закупа од 20.000 евра по квадратном метру. Овај успјех прати раст цијена од чак 11% у посљедњих 12 мјесеци. Већ 2023. године улица је заузела друго мјесто, али је сада престигла конкуренцију захваљујући константном расту популарности.

Милано је деценијама познат као глобални центар моде и дизајна, дом брендова Прада, Гучи и Армани. Међутим, Милано није само мода – то је стил живота. Овај град у себи спаја историјску елеганцију и модерну софистицираност, привлачећи најзахтевније туристе широм свијета.

Топ 10 најскупљих трговачких улица на свијету

Via Montenapoleon, Милано

Fifth Avenue, Њујорк

New Bond Street, Лондон

Tsim Sha Tsui, Хонг Конг

Avenue des Champs-Élysées, Париз

Ginza, Токио

Pitt Street Mall, Сиднеј

Myeongdong, Сеул

Bahnhofstrasse, Цирих

Kohlmarkt, Беч

Поред луксузне куповине, посјетиоци Милана уживају у ексклузивним искуствима: вечерама у ресторанима са Мишленовим звјездицама, смјештају у хотелима попут Four Seasons и Mandarin Oriental, и викендима проведеним на оближњим италијанским језерима.

Via Montenapoleone није обична трговачка улица – то је права светиња луксуза. Овдје се налазе бутици брендова Cartier, Louis Vuitton и Chanel, а излози су често умјетнички спектакли. Међутим, успјех ове улице лежи у неколико кључних фактора:

Огромне цијене закупа довеле су до одласка неких историјских брендова. Диор, Феррагамо и Ларусмиани преселили су се на јефтиније локације попут Цорсо Венезиа и Цорсо Маттеотти, док су њихово мјесто заузели већи брендови попут модне куће Chanel. Ова миграција отвара питање: да ли Виа Монтенаполеоне постаје жртва сопственог успјеха?

Истовремено, док Милано граби титулу европске престонице луксуза, његови становници суочавају се са растућим трошковима живота и некретнина.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: