Svaki peti čovjek ne želi da se vrati u kancelarije

  • 11.04.2021. 13:01

Skoro trećina ljudi koji rade od kuće na virtuelnim sastancima obučena je u pidžame, a svaki deseti pritom nema njen donji dio.

Rezultati ankete “YouGova” sprovedene u Britaniji ukazuju na to da je 42 odsto onih koji rade od kuće “umorno od Zooma”, ali samo 14 odsto njih želi da se vrati na posao u punom radnom vremenu kad se pandemija završi, prenosi Blic.

Svaki peti ispitanik odgovorio je da se ne želi nikad da se vrati, prenosi Jutarnji list.

Istraživanje je sprovedeno nešto više od godinu dana nakon prvih karantina.

U anketi je učestvovalo 2.027 radnika na daljinu. Gotovo polovina (45 odsto) želi balans između rada od kuće i rada u kancelariji, odnosno odlazaka na posao između jednog i tri dana nedjeljno.

Kao najčešći razlog za to (51 odsto) naveli su izbjegavanje putovanja na posao. U 34 odsto slučajeva radnici preferiraju fleksibilnije radne sate.

Dvadeset odsto njih želi da nastavi rad na daljinu jer tako mogu duže da spavaju, a 15 odsto jer ne moraju da nose formalnu odeću.

Čavrljanje s kolegama je ono što im najviše nedostaje iz kancelarijskog života (43 odsto), a zasićenost Zoomom, sa 31 odsto, drugi je razlog za povratak na posao.

Trideset odsto ispitanika priznalo je da virtuelnim sastancima prisustvuje u pidžami, 25 odsto ih se usput bavilo internet kupovinom, a 15 odsto ih je za vrijeme sastanka igralo kompjuterske igre.

– Istraživanje pokazuje da rad nikad više neće biti isti kao prije pandemije. Zaposleni traže fleksibilnije i hibridnije radno okruženje koje zadovoljava novu ravnotežu rada i života stvorenu dugim radom od kuće – rekli su iz “YouGova”.

Тагови:
  • 18:20 Наша Српска

    ' Наша Српска

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:43 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:50 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.