Дио традиције

Због чега младе на вјенчању носе вео

  • Извор: Магазин новости
  • 01.07.2024. 18:02

Данас многе будуће невјесте једноставно виде вео као прелијеп додатак који помаже да допуне или нагласе вјенчаницу, док друге, међутим, одлучују да га носе јер је то традиција која се поштује деценијама у различитим културама.

Једно је сигурно - велови за вјенчање ријетко изостају и сматрају се главним аксесоаром.

- Данас су велови за вјенчање широко прихваћени као свадбени додатак који додаје савршену завршницу цјелокупном свадбеном изгледу - каже дизајнерка вела Саманта Старк, пише Бридес.

Историја ношења вела

Нико није у потпуности сигуран од кад датира традиција ношења вела, али већина стручњака се може сложити око једног наратива:

- Можете пратити његове коријене до Рима, гдје је невјеста ишла низ пролаз са велом преко лица како би се маскирала од злих духова. На крају, вео за вјенчање постао је симбол чедности и скромности невјесте, и многе културе их још увијек користе из тог разлога - објашњава дизајнерка.

Неке религије такође имају специфичне традиције које окружују вео. У јудаизму, на примјер, парови учествују у церемонији Бедекен, а то је када младожења гледа у своју младу, а затим ставља вео преко њене главе како би се увјерио да ће се оженити правом особом.

За католичка вјенчања која се одржавају у цркви, вео треба да допринесе невјестиној скромности.

- Већина традиционалних католичких вјенчања у цркви захтијевју да се рамена младе покрију током мисе, било да се ради о хаљини са рукавима или чипки од вела. Традиционално, вео показује унутрашњу жељу да млада буде скромна, а такође је и знак чистоте.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:42 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:49 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:50 Временска прогноза

    Преглед временских и биометеоролошких прилика у земљи и региону.