Prikazivan UV indeks zračenja

Prva digitalna awareness kampanja u Bosni i Hercegovini

  • Извор: ПР
  • 27.07.2022. 14:26

Renomirani suncare brend Carroten je u saradnji sa agencijom Led Media realizovao prvu awareness kampanju koja je u realnom vremenu informisala građane o UV zračenju tokom cijelog dana.

Uz pomoć novih tehničkih dostignuća na digitalnim city light-ovima prikazivane su aktuelne informacije u zavisnoti od doba dana.

Tokom kampanje prikazivan je UV indeks zračenja u realnom vremenu sa preporukom za odgovarajuće Carotten proizvode. Za kraj kampanje na city light-u koji posjeduje touch screen realizovan je interaktivni kviz. Tom prilikom građani su imali priliku da se zabave, saznaju informacije o proizvodima i dobiju poklon proizvode sa UV zaštitnim faktorom. 

Kampanja je prvenstveno doprinijela podizanju svijesti o štetnosti UV zračenja ali i savjetima o određenim proizvodima za efikasnu zaštitu i njegu kože. Ovo je samo jedna u nizu ovakvih kampanja koje se planiraju realizovati ovoga ljeta, a koje će u potpunosti promijeniti percepciju outdoor oglašavanja na BiH tržištu. 

Тагови:
  • 21:35 Авионџије (12+)

    '''Серија 'Авионџије' је домаћи ситком у режији и према идеји Саше и Ивана Ал Хамеда.

  • 22:10 Вечерње вијести

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 22:25 Серија: Мућке (12+)

    ''Серија: Мућке (12+)

  • 23:00 Серија: Ред Рок (16+)

    ''Серија: Ред Рок (16+)

  • 23:35 Ноћни програм

    Ноћни програм