Тачно у подне АТВ је засијала у новом руху. Вијести у 12 премијерно су презентоване на нови начин. Нови визелни идентитет, нови лого - и што је најважније ћирилица. Све је то од данас на АТВ-у. Централне вијести, Центар дана изгледају потпуно другачије. А неће бити занемарен ни пуно бољи садржај.
"Представили смо нови идентитет, нови логотип и визуелни идентитет и оно што је најважније враћамо се нашем писму и то неће бити само естетска промјена него потврда нашег настојања да чувамо вјерно и чврсто наш национални идентитет", каже директор маркетинга и продаје АТВ-а Дејан Ступар.
И ту није крај. Од наредне седмице на програм АТВ-а враћају се добро познате емисије. Стижу и нове. Све то посебно је изазовно урадити у преиоду док је АТВ и даље под америчким санкцијама. Који је разлог - ни до дан данас није познат. Иако „америчку правду“ добро знану свакодневно осјећамо на својој кожи није нас то спријечило нити уплашило да идемо даље.
"Ми смо и даље под санкцијама и даље без образложења због чега нису доказали оно што тврде. Ја као новинар и уредник и даље немам доказе за тврдње једне такве силе како се они представљају и што јесу у свијету", каже уредник информативног програма АТВ-а Милијана Кос.
Најновији пројекат који убрзо почиње на АТВ је и Јутарњи програм. Одбројавање до нове шеме и званично је почело.