Novinarka i analitičarka

Smajlović: Srpska ima identitet i to je garancija opstanka

  • Извор: РТРС
  • 13.01.2022. 10:32

Republika Srpska ima svoj identitet, riješena je da ga brani i to je garancija opstanka, istakla je novinarka i analitičarka Ljiljana Smajlović, gostujući u Јutarnjem programu RTRS-a.

Istakla je da se i spolja vidi da Republika Srpska djeluje kao zajednica koja se mora održati, te dodala je da se to vidi i kroz proslavu Dana Republike.

"Ova BiH je nastala na političko-poslovnom modelu koje su dogovorile velike sile. BiH je ostala protektorat, a tu se odvijaju političke borbe gdje svaka strana pokušava dobiti zaštitu neke od svjetskih sila", istakla je Smajlović.

Naglasila je da se radi o borbi za političku prevlast.

Istakla je da se i spolja vidi da Republika Srpska djeluje kao zajednica koja se mora održati, te dodala je da se to vidi i kroz proslavu Dana Republike.

"Ova BiH je nastala na političko-poslovnom modelu koje su dogovorile velike sile. BiH je ostala protektorat, a tu se odvijaju političke borbe gdje svaka strana pokušava dobiti zaštitu neke od svjetskih sila",  istakla je Smajlović.

Naglasila je da se radi o borbi za političku prevlast.

Тагови:
  • 16:30 Вијести у 16:30

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 16:50 Центар дана

    Волите поподне? Важно вам је да након напорног дана одахнете уз актуелне теме, забаву и савим нове и необичне приче из цијелог свијета? Уживате у програму који окупља интересантне госте и регионалне звијезде?

  • 18:20 Бизнис клуб

    ''‘Бизнис клуб’ новим концептом приближиће вам економију и пружити вам релевантне актуелности из области економије и привреде, испратити економска кретања и трендове на глобалном нивоу и истражити њихов утицај на раст и развој економије у Српској.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.