Министар трговине и туризма Републике Српске Денис Шулић изјавио је да је 45. Међународни сајам туризма у Београду прилика да се Српска промовише у туристичком, али и у политичком смислу, те да покаже најбоље што има.
"Треба да градимо бренд Републике Српске што, а ово је прилика да покажемо оно најбоље што имамо", рекао је Шулић новинарима из Српске.
Он је истакао да је Српска на овој престижној манифестацији практично добила своју улицу и да ће на непуних 400 метара квадратних понудити оно најбоље што има.
Шулић је нагласио да је већ имао низ састанака са министром унутрашње и спољне трговине Србије Томиславом Момировићем, министром економије Сао Томе и Принципе, а да ће се сутра састати са министром туризма Црне Горе Владимиром Мартиновићем и са министром спорта Србије Зораном Гајићем.
Упитан колико би за Републику Српску значило да Сарајево престане кочити пројекат "Отворени Балкан", Шулић је рекао да српска жели да буде дио тог пакета и да је о томе разговарао са Момировићем.
"Када бисмо били дио `Отвореног Балкана` могли бисмо лакше наступати на тржиштима. Туристи из далеких дестинација, као што је Кина, могли би да нас препознају и било би им доступније наше тржиште", рекао је Шулић.