Džimi Donaldson

Najplaćeniji jutjuber – zaradio je više od Đokovića, Mesija, Lebrona...

  • Извор: Б92
  • 14.01.2022. 18:15

Forbs je objavio listu najplaćenijih jutjubera u 2021. godini.

Na prvom mjestu našao se Džimi Donaldson, poznatiji kao MrBeast.

Njegovi klipovi na Jutjubu broje više od 10 milijardi pregleda, a donijeli su mu zaradu od 54 miliona dolara.

Tako je protekle godine zaradio više od najboljih sportista svijeta poput Novaka Đokovića, Lionela Mesija, Lebrona Džejmsa, Kristijana Ronalda, koji su svi zaradili oko 40 miliona dolara.

Džimi je prestigao 10-godišnjeg recenzenta igračaka Rajana Kadžija, koji je posljednje dvije godine bio na vrhu liste.

Na drugom mjestu našao se Džejk Pol, treće mjesto zauzeo je Markiplier, a potom slijede američki komičarski dvojac Rhett i Link, pa Nejtan Džonson Grejem.

Istraživanja pokazuju da je platforma YouTube u 2021. godini imala 2,3 milijarde korisnika širom svijeta.

Novinar Kris Stokel-Voker kaže da YouTube danas sve više zamjenjuje televiziju, a zarada na toj platformi pokazuje da je objavljivan sadržaj kvalitetan.

Тагови:
  • 16:30 Вијести у 16:30

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.

  • 16:40 Кето кухињица

    Здрави, брзи и занимљиви рецепти чекају на вас.

  • 17:00 Одметница (Р) (12+)

    Серија 'Одметница' је колумбијска акциона драма из 2016. године, чији сценарио и режију потписује група аутора. Заснована је на истинитој причи, о младима који силом прилика, а прије свега егзистенцијалних, постају дио опасних герилских скупина у Јужној Америци.

  • 17:50 Тајне Музеја

    ' ‘Аутроска емисија културног радника и писца Ене Митровске која открива културну, умјетничку и историјску баштину, упознаће вас са занимљивим артефактима, збиркама, легатима и осталим историјским предметима у музејима широм Српске.

  • 18:20 Серија: Ко те шиша (Р) (12+)

    '''Иако у сталној борби за превласт, два салона прате игру преживљавања, но када Божица одлучи да се потпуно модернизује и почне да шиша и господу, креће битка до истребљења у којој нико неће бирати средства.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.