Милица Павловић је у размаку од само седам дана одржала је два солистичка концерта, један у Новом Саду, а затим и у Загребу.
Комплетан регион бруји о томе колико труда, рада и енергије је млада звијезда уложила да публика доживи прави аудио-видео спектакл, а да је заиста тако потврђују и бројни хвалоспјеви којима је пјевачица затрпана на свим друштвеним мрежама.
Но, сем што је Павловићева озбиљно водила рачуна да сваки сегмент концерта буде беспрјекоран, од звука, преко кореографија, мултимедија, свјетлосних и сценских ефеката, евидентно је да је много труда, али и много новца уложила у стајлинге које је понијела на поменутим концертима.
Милица Павловић је на концертима у Новом Саду и Загребу понијела чак 10 костима српског дизајнера Бојана Петровића, а од суме која је потрошена на израду ових костима се врти у глави.
Само за израду костима, на којима се нашло више од пола милиона Сваровски кристала, пјевачица је потрошила 80.000 евра.
Очекивано, Павловићева је на концертима носила и брендирану обућу, те је на штиклице и чизме брендова попут “Jimmy Choo”, “Giavinto Rossi”, “Alexandre Vauthier”, “Le Silla” потрошила више од 5.000 евра.
На сцени је у току наступа имала и наочаре брендова “D&G” и “Punway” чија цијена износи 1.300 евра.
Оно што се такође примјети јесте да је Милица на свим досадашњим концертима у оквиру турнеје “Лав” поновила један детаљ – накит.
У Новом Саду и Загребу је на себи имала минђуше, прстен и наруквицу бренда “Тиффанy”, које смо први пут на њој видјели на концерту у Београду. А цијена? Права ситница. Накит који је на себи имала у току концерата износи невјероватних 40.000 евра.
Ако саберете све цифре доћи ћете до закључка да је Милица Павловић само за потребе свог стајлинга и изгледа на поменутим концертима потрошила невјероватну суму од 126.300 евра!