Поводом продаје СББ-а ППФ групи, генерални директор Телекома Србије Владимир Лучић изјавио је за РТС да ће спортски садржај који је био на Спорт клубу бити емитован на Арени.
"То је побједа љубитеља спорта, јер ће сав спорт бити на једном каналу", истиче Лучић.
Тектонска промкена на телекомуникационом тржишту у Србији и региону - компанија "e& PPF Telecom" потписала је уговор са Јунајтед групом о преузимању 100 одсто удјела у компанији СББ. Куповина је вриједна 852 милиона евра.
Према условима уговора, нови власник ће преузети цјелокупно пословање и мрежу СББ-а, док ће дио сателитских услуга бити изузет из договора и прећи у власништво Телекома Србије.
Нет ТВ Плус, као и права на спортске преносе за Западни Балкан који су емитовани на каналима Спорт клуба, продати су Телекому Србија.
Највећа трансакција и вин-вин комбинација
Владимир Лучић, гостујући у Јутарњем програму РТС-а, рекао је да је Телеком купио Спорт клуб за Западни Балкан, те да ће спортски канал Арена бити једини на тој територији, па ће "сав спорт бити на једном мјесту, што је побједа љубитеља спорта".
"Купили смо и Нет ТВ, што је пројекат за дијаспору, који има више од 100.000 корисника широм свијета. Сателитски дио корисника СББ-а, такође, преузимамо у Србији и Сјеверној Македонији, чиме добијамо 500.000 из руралних средина, па ћемо тако доћи до милион и по корисника. e& PPF Telecom преузима кабловске кориснике СББ-а, којих има 700.000 у урбаним срединама", објашњава Лучић.
Цијена трансакције је, каже, отприлике милијарду и по евра, што је једна од највећих у Србији икада, али и велико охрабрење за инвестиционо окружење.
"Платформа ЕОН остаје део Јунајтед групе, али корисници у дијаспори остају нама. Узимамо три компоненте: Спорт клуб, Нет ТВ и преко 200.000 корисника у Србији и Сјеверној Македонији. Сматрамо да је цијена фер јер је 'вин-вин', исплатићемо 652 милиона евра, имамо средства“, каже Лучић.
Арена у сваком домаћинству
Према његовим ријечима, Јунајтед група је годинама знала да желе да преузму дио за Западни Балкан, преговори су се интензивирали у посљедња четири мјесеца, а уговор је закључен 11. фебруара.
"Наши канали су регистровани у Београду и било нам је битно да аквизиција буде овдје, па смо на томе инсистирали. Немамо намјеру да конкуришемо за националну фреквенцију. За љубитеље спортских канала је битно да ћемо бити доступни на свим кабловским мрежама. Арена ће бити у сваком домаћинству", истиче Лучић.
Лучић истиче да долази ново телекомуникационо вријеме у интересу корисника.
"Биће боља цијена пакета, јер више неће бити битке два гиганта на тендеру, па ће бити и мањи трошкови за права спортских преноса", закључио је генерални директор Телекома Србије Владимир Лучић.