Новак Ђоковић је од почетка 2024. године направио читав низ промјена, а чини се да тај талас револуције још увијек није завршен.
Новак Ђоковић је, по посљедњим информацијама са Вимблдона, одлучио да критикује и свог дугогодишњег спонзора и произвођача спортске опреме.
„Нисам задовољан начином на који они раде моју маркетиншку промоцију. Фрустриран сам“, поручио је Ђоковић.
По неким информацијама је чак рекао и разочаран сам, што показује нешто другачију емоцију.
Једна ствар му ту посебно смета у односу који има са чувеним „крокодилом“.
"Посљедњих година ми се не свиђа што ми много људи каже да не могу да нађу моје производе у радњама мојих спонзора. Неке ствари се сада мијењају, али и даље нисам задовољан, јер све то може да буде много боље“, поручио је Ђоковић.
Имао је и савјет за произвођача опреме.
"Очекујем да моји спонзори повећају ниво производње и количину али и њену расположивост како би сви могли да је купе. Ниво тениса на коме ја играм веома је популаран у цијелом свијету.“
Иако је често оправдање да се сада све више купује преко интернета, то не значи да су физичке продавнице бесмислене.
"Јасно је да се то може урадити онлајн, али другачије је када људи долазе у радњу.“
Новаку на крају ове године истиче четворогодишњи уговор са том фирмом, а годишње је од тога приходовао 10 милиона евра. Ипак, сада је питање да ли ће наставити сарадњу са брендом са којим је од 2017. године или ће се одлучити на нову револуцију.
(Нова)