Први човјек Бањалуке Драшко Станивуковић са шаком послушника из различитих градских удружења, а који преко њега остварују личне бенефите води битку за све грађане, како он то каже.
Док се позива на субвенције јавног превоза, први човјек Града је "заборавио" напоменути како Бањалучани и данас плаћају наскупље карте градског превоза у односу на оне у региону и све то, како незванично сазнаје портал Бањалучке приче, сувласништва у Павловић турсу који има његов човјек од повјерења Славиша Сандић.
Уколико погледате цјеновнике за градски превоз у Сарајеву, Загребу и Тузли, можете видјети да Бањалука и даље предњачи са најпапренијом цијеном карата градског превоза.
У Сарајеву цијена карте за аутобус износи 1,80 КМ, док за тролејбус и трамвај цијена износи 1,40КМ, а што се може видјети и на сајту Јавног градског превоза - ГРАС.
У Загребу цијена појединачне карте градског превоза разликује се у дневном промету па тако имате појединачну карту у трајању од 30 мин - 0,53€ , 60 мин - 0,93€ и она у трајању од 90мин - 1,33€.
У Београду цијена дневне карте разликује се по зонама (А,Б,Ц). Тако цијена дневне карте у зони А износи 120 дин, зони Б износи 120 дин и у зони Ц (А+Б) цијена је 150 дин.
Како тврде извори горе поменути Сандић, шеф Одсјека за инвестиције и надзор у Градској управи у Одјељењу за саобраћај и путеве Града Бањалука сувласник је и Павловић турса са којим планира да преузме монопол у јавном превозу у Бањалуци.
Напомињемо да је Павловић турс купио од Аутопревоза линије градског превоза у Бањалуци, чиме је преузео 75 одсто јавног градског превоза, а план им је да загосподаре и преузму монопол над линијама градског превоза истискајући са јавних линија остале превознике.
Прљава игра која је смишљена да би се остали превозници избацили из градског превоза је јединствена карта за све линије, што управо заговара и Драшко Станивуковић, а све по налогу Сандића.
Уколико грађани буди имали јединствену карту изгубило би се 75 одсто градских линија, што би даље значило да би се изгубила потреба за куповином појединачних карата чиме би остали превозници остали без путника, а Сандић и екипа би преузели монопол над јавним градским превозом. Споразум који погодује искључиво Павловић турсу, својевремено је припремио и потписао Сандић као начелник Одјељења за саобраћај и путеве.
Такође, Сандић као одговорно лице када је уговор између превозника и Градске управе у питању у обавези је био да након пада цијена горива смањи и цијену градског превоза, а што је и у самом уговору наведено, није учино.
Разлог превисоких цијена градског превоза у Бањалуци у тренутку када је литар горива пао за 1КМ, управо је Сандићев лични профит, који ће остварити након што уништи остале линије градског превоза и са Павловић турсом преузме монопол над градским превозом у Бањалуци.