Свијеће, цвијеће, велики број неутјешних школараца и тишина затекли су нас испред школе Бранко Радичевић, гдје је страдала Милана радила као педагог. Радне колеге и даље не могу да повјерују шта се десило.
"Затечени смо и шокирани... била стуб. Ја сам поносна на ову дјецу, шта им је у ствари приуштила", каже Татјана Цвијић, наставник у ОШ Бранко Радичевић Бањлука.
Шта је разлог ове трагичне несреће - неприлагођена брзина кретања возила, коришћење мобилног телефона или нешто треће, утврдиће истрага. A како би се у будућности смањио број саобраћајних незгода на овој дионици, разматра се постављање стационираног радара.
Да се нешто конкретније мора урадити на овом мјесту, сагласни су и у Агенцији за безбједност саобраћаја Републике Српске.
Нажалост, ово није први удес на овом мјесту са трагичним исходом.
Овај мост као да је црна тачка за возаче јер су се и раније догађале несреће са смртним исходом. Претходна несрећа у којој је изгубљен један живот догодила се прије двије године на овом мјесту када је погинуо конзул Словеније Маријан Ристич.
2015. године на истој дионици, страдао је мотоциклиста. Он је тада изгубио контролу над скутером и ударио у стуб расвјете. Прије тога, Бањалуку је 2011. године потресла несрећа слична јучерашњој, када је пјешака на тротоару ударио аутомобил. Међутим, и поред бројних камера у граду, према статистици, чак 68% возача у градским зонама вози преко дозвољеног ограничења, а исто тако велики проценат возача користи мобилне телефоне.