Конференција “Конверзија” постала је током година водећи регионални догађај за едукацију у области дигитал маркетинга.
На оволику популарност и важност утицала је чињеница да је фокус ове конференције практично знање и отворено дијељење увида у начине рада стручњака из индустрије.
Поред низа предности које доноси својим учесницима, сада свим заинтересованима нуди могућност да потпуно бесплатно погледају СВА предавања са 4. по реду “Конверзије” и то на YоуТубе каналу ове конференције.
Предавања можете погледати >>> ОВДЈЕ
Не заборавите и да се ближи ново издање конференције, које ће се бавити тренутно актуелном темом умјетне интелигенције, конкретно како можемо АИ примијенити у дигитал маркетингу. Чак 20 предавача из региона спремило је презентације са приказом
процеса, техника и алата који могу увелико да нам помогну у послу и остваривању добрих (и брзих) резултата.
С обзиром на то да се велики број улазница прода мјесецима унапријед, тренутно је у оптицају још само 50, које можете да купите на www.конверзија.орг и тако се придружите заједници од преко 500 људи који ће се окупити у Бањој Луци 27. и 28. априла.
Сви досадашњи учесници тврде да је ово догађај који се не пропушта и да представља улагање у посао које се веома исплати.
Овогодишњу Конверзију подржали су НЛБ Банка и Мастерцард као генерални покровитељи, те Схоппстер, Витамед, Адцомбо, WхитеПресс, ОмЦафе, Догнет и Ананас као партнери. Ту су и многобројни пријатељи конференције, неки од њих као дугогодишњи сарадници, Град Бања Лука, Вивиа, Мтел, КабинетПлус, АИ Гин и Реина.