Metrics

Podaci kao strateški resurs kompanija

  • Извор: АТВ
  • 01.02.2022. 15:00

U ponedjeljak, 31. januara obilježen je prvi rođendan kompanije Metrics iz Banje Luke. U kratkom periodu, ova kompanija se nametnula kao lider u istraživanju tržišta i javnog mnjenja u Republici Srpskoj, a na rođendanskom događaju bilo je riječi o rezultatima u protekloj godini, portfelju usluga koje Metrics nudi, kao i o planovima za budućnost. Ovom prilikom prisutnima su se obratili Darko Milunović, direktor kompanije Metrics, te Vladana Ritan i Nikola Vidović iz odjeljenja za analitiku.

U konferencijskoj sali poslovnog centra „Agram“ u Banjoj Luci okupio se veliki broj prijatelja i partnera kompanije koji su tom prilikom mogli čuti više kako o samoj kompaniji, tako i o oblasti u kojoj ona posluje. Naročito je interesantno bilo čuti više o značaju podataka u savremenom poslovanju, gdje su prisutnima bili predočeni posljednji svjetski trendovi iz ove oblasti.

„Podaci su u svijetu već postali strateška korporativna imovina“, riječi su Vladane Ritan, analitičarke u Metrics-u.

Vodeće globalne kompanije koriste podatke kao korporativnu prednost i pouzdanu bazu za donošenje odluka, umjesto čiste intuicije. One koje su prve počele to da rade, ostvarile su i bolje performanse. Ovakav vid poslovne filozofije se polako javlja i kod nas, te kompanije koje nastoje da pobijede konkurente sve više ulažu u podatke i istraživanje, a upravo u Metrics-u pronalaze partnera koji im obezbjeđuje pouzdane, precizne i pravoremene podatke.

Direktor i osnivač, Darko Milunović, istakao je kako je kompanija ostvarila sjajan rast u prvoj godini poslovanja. Od inicijalnih usluga istraživanja tržišta i javnog mnjenja, portoflio je proširen na istraživanje zadovoljstva korisnika, naprednu analitiku na društvenim mrežama, kao i statističke analize.

Metrics je tokom 2021. brojao između 15 i 20 angažovanih osoba, a posebno je naveo i činjenicu da je Metrics tokom prošle godine stipendirao najbolje studente Ekonomskog fakulteta, što potvrđuje opredjeljenost kompanije za društveno odgovorno poslovanje.

Metrics značajnu pažnju poklanja digitalizaciji i upotrebi savremenih informacionih tehnologija u svim aspektima svog poslovanja.

„Digitalno nam nije strano“ navodi Nikola Vidović, objašnjavajući kako je već na samom početku kompanija razvila sopstvenu aplikaciju za prikupljanje podataka, te da je tokom razvoja konstantno uvodila nove digitalne alate u svoje poslovanje. Posljednji takav korak bila je nabavka jednog od najsofisticiranijih softverskih rješenja za naprednu analitiku na društvenim mrežama, koje Metrics izdvaja od konkurencije u ovoj oblasti. 

Cilj kompanije za narednu godinu je povećanje tržišnog učešća na teritoriji čitave Bosne i Hercegovine, uz dodatno unapređenje postojećih usluga. Navode da je jedna od ključnih stvari za Metrics da u izbornoj godini ostane kredibilan sagovornik i izvor podataka kada je riječ o istraživanjima javnog mnjenja u društveno-političkim pitanjima, s obzirom na to da su se obistinila predviđanja Metricsa za lokalne izbore u Doboju i Prijedoru, održane prošle godine.

Više o samoj kompaniji i uslugama pročitajte na sajtu https://metricsconsulting.ba/.

Тагови: