Jutros je predstavljen novi vizuelni identitet Alternativne televizije. Otkrivanju novog logoa prisustvovao je menadžment televizije na čelu sa direktorom Vedranom Škorom i direktorom marketinga kompanije "Integra" Nikola Radovanovićem.
"Mi jesmo objektivni, mi jesmo profesionalni, a cilj nam je da budemo broj jedan. Pored novog logotipa koji čini prvi dio vizuelnog identiteta televizije, imamo nove špice za sve emisije, džinglove, nove spotove, novi web portal, ali i novi moderni, funkcionalni studio", rekao je direktor televizije Vedran Škoro.
Direktor marketinga Integre Nikola Radovanović rekao je da Alternativna televizija ima podršku i povjenje većinskog vlasnika u ostvarivanju ambicioznih ciljeva.
Od danas gledaoci imaju priliku da gledaju novu i drugačiju Alternativnu televiziju.
Na 21.godišnjicu postojanja televizija okreće novi list sa kojim dolazi novi logotip, web sajt, promo spotovi, grafike ali i studio na najvećem produkcijskom i tehničkom nivou.
Ipak ATV zadržava svoju prepoznatljivost na medijskom nebu, a to je profesionalnost i izvještavanje sa najnovijim informacijama.