Nova zona za odmor

Studenti Ekonomskog fakulteta dobili interaktivni prostor za stvaranje ideja

  • 04.10.2018. 13:11

Dosadašnja uspješna saradnja Ekonomskog fakulteta u Banjaluci, Centra za razvoj karijere - CERK i kompanije Molson Coors, rezultovala je kreiranjem nove zanimljive interaktivne zone za studente. Ovaj zanimljiv “Molson Coors Chill Out Corner” će poslužiti kao prostor za učenje, razmjenu ideja, ali odmor i druženje. Studenti Ekonomskog fakulteta u Banjaluci će u ovom prostoru provoditi slobodno vrijeme između predavanja.

Ljubiša Mićić, viši asistent na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta u Banjoj Luci, ističe da je ovaj novi sadržaj od izuzetnog značaja za studente.

“Ovakve interaktivne zone su već odavno praksa na svim uglednim inostranim fakultetima, te je bitno da i domaći fakulteti prate aktuelne trendove, kada je u pitanju ne samo obrazovanje, nego i dodatni kreativni rad studenata, koji je mnogo lakši i inspirativniji u opuštenijim i nekonvencionalnim prostorima, koje fakulteti sve više nude svojim studentima”, istakao je Mićić. 

Vladimir Rosić, marketing menadžer kompanije Molson Coors, istakao je da je izuzetno srećan što je ova kompanija nastavila uspješnu saradnju sa Ekonomskim fakultetom u Banjaluci i CERK-om, te da je kreiranje ovakve zone na fakultetu i logičan slijed dešavanja, kao i nastavak uspješne saradnje. 

“Siguran sam da će studenti iskoristiti sav potencijal, koji će pružiti ovaj kutak u okviru fakulteta. Molson Coors Chill Out Corner ujedno je i nadogradnja projekta “Jelen Business Case Challenge”, koji se realizuje u saradnji sa partnerom “CERK - Centar za razvoj karijere”, a koji se već tradicionalno održava na Ekonomskom fakultetu u Banjaluci, na kojem studenti prezentuju svoje ideje i osvajaju vrijedne nagrade. “Jelen Business Case Challenge” će se i ove godine održati u novembru, jubilarni 5. put, te će ovogodišnje takmičenje studentima ponuditi  zanimljiv projektni zadatak”, istakao je Rosić. 

Molson Coors je treća po veličini svjetska pivarska kompanija, sa više od 90 izuzetnih brendova koji oduševljavaju ljubitelje piva širom svijeta. Ova kompanija kontinuirano podržava i realizuje mnogobrojne društveno odgovorne projekte i aktivnosti u oblastima sporta, muzike, kulture i umjetnosti u cilju unapređenja i promocije mladih i njihovih potencijala, kao i pozitivnih vrijednosti u društvu.

  • 22:40 Вечерње вијести

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 22:55 Серија: Мућке (12+)

    ''Серија: Мућке (12+)

  • 23:20 Серија: Ред рок (16+)

    ''Серија: Ред рок (16+)

  • 00:05 Ноћни програм

    Ноћни програм