Удружење грађана „Супербрке“ је у мјесецу новембру реализовало мноштво активности, са циљем прибављања средстава за обољеле, организовања прегледа и информисања јавности о значају бриге о мушком репродуктивном здрављу.
Доктор Обрен Томић, члан удружења, са задовољством говори о оствареним резултатима.
„У сарадњи са удружењима "SaMSIC" и "Искра", одржали смо 27 едукативних предавања на факултетима, у средњим школама и компанијама, обучавајући стотине Бањалучана како да обаве самопрегледе и објашњавајући им зашто је важно да то редовно чине. Обезбиједили смо и 135 бесплатних прегледа и прегледа са повлаштеном цијеном у специјалистичким клиникама. Када то све додамо на новчана средства прикупљена за лијечење двојице обољелих момака, с поносом могу рећи да смо сви заједно обавили један велики посао на који мирне душе можемо бити поносни“, истиче др Томић.
Највећа кампања до сада помјерила је границе и на бројним другим пољима.
Зоран Шишић, предсједник „Супербрка“, наглашава велики одзив и допринос читаве заједнице као кључ успјеха овогодишњег „Мовембера“. И то не само бањалучке заједнице, јер је акција реализована и у Приједору и Прњавору.
„Дуг је списак оних који заслужују да им кажемо ХВАЛА, у име свих којима смо на овај начин помогли да оздраве, да освијесте колико је превенција битна или да на вријеме оду на преглед. Морам истаћи наше Супербрке, тих десетак момака који су читав један мјесец свој приватни живот, пословне обавезе и личне потребе подредили волонтерском ангажману у који свим срцем вјерујемо. Посебно нас радује чињеница да наша околина препознаје тај труд и подржава нас све више, јер смо ове године прикупили више новца него претходне“, наводи Шишић.
Укупан износ прибављен донацијама, продајом сувенира и хуманитарним аукцијама је достигао тачно 14.035,30 КМ. Дио прихода усмјерених на даљи рад удружења биће искориштен за реализацију нових активности, за које „Супербрке“ неће чекати сљедећи новембар.
„Подршка је стизала са разних страна, од здравствених установа до мушких фризерских салона, и свака част свим тим људима. Захваљујући компанијама и брендовима Бинго, Мања, Наша банка, Хемофарм, Ланацо и Обсидиан, обезбиједили смо средства за одређен број бесплатних ултразвучних прегледа током читаве наредне године. Такође, ова финансијска подршка омогућиће нам да отворимо ново и једнако важно поглавље о здрављу – да се позабавимо темом менталног здравља код мушкараца. Позивам све да запрате наше налоге на мрежама Фејсбуку, Инстаграм и ТикТок, гдје ће моћи да испрате све што припремамо“, поручује Шишић.
„Мовембер“ је глобална кампања која се у Бањалуци реализује од 2012. године, захваљујући групи волонтера, данас организованих у Удружење грађана „Супербрке“.