Najčešće pritužbe zbog loše komunikcije

Trgovci neupućeni u prava kupaca

  • 21.11.2018. 10:46

Najveći nesporazumi na relaciji trgovac-kupac dešavaju se zato što ni jedni niti drugi ne poznaju dovoljno prava potrošača, rekao je Srni predsjednik Udruženja za zaštitu potrošača "Zvono" u Bijeljini Jovo Vasilić.

Vasilić je ocijenio da su dosadašnja iskustva pokazala su prodavci prilično neupućeni u prava kupaca i naveo da su najčešće pritužbe potrošača zbog loše komunikcije sa trgovcima. 

Najveći broj žalbi dolazi na tehničku robu i obuću. 

Vasilić je rekao da je u završnoj fazi projekat pod nazivom "Jačanje svijesti trgovaca o pravima potrošača" koji Udruženje za zaštitu potrošača "Zvono" realizuje u saradnji sa Ministarstvom trgovine i turizma Republike Srpske radi obuke trgovaca o pravima potrošača. 

Udruženje "Zvono" će u narednom periodu u svim tržnim centrima u regiji održati radionice sa trgovcima i podijeliti im brošure koje sažeto prikazuju prava potrošača.

Тагови:
  • 21:00 Одметница (12+)

    Серија 'Одметница' је колумбијска акциона драма из 2016. године, чији сценарио и режију потписује група аутора. Заснована је на истинитој причи, о младима који силом прилика, а прије свега егзистенцијалних, постају дио опасних герилских скупина у Јужној Америци.

  • 22:00 Серија: Новине (12+)

    ' ‘Серија говори о турбулентној транзицијској свакодневици домаћег дневника "Новине".

  • 01:30 Ноћни програм

    Ноћни програм