Утицај јутјуба

Зашто су "Приме" сокови одједном популарни?

  • Извор: АТВ
  • 27.10.2023. 15:13

Вијест да дјеца препродају гутљај сока Прајм обишла је регион, а за ово екстремно скупо пиће до јуче се није ни знало у региону.

Ипак, све је почело од дјеце. Захваљујући њима, овај несигуран производ се продаје и на платформама попут Olx и то за огромне паре.

Флашица у зависности од укуса се креће од 20 па до 70 КМ, а сок није доступан у слободној продаји. Појавио се на појединим бензинским пумпама у Србији, а у већини европских држава доступан је само у онлајн куповини.

Опасно за здравље

Иако га карактеришу као сок, ријеч је о енергетском пићу, а постоји више врста. Није погодан за малољетнике јер одређене врсте садрже велике дозе кофеина.

Врло брзо након доласка на црногорско тржиште, пиће је забрањено. О томе је говорила и докторица Зорица Ђорђевић из тамошњег Института за јавно здравље, постебно о кофеину ког има у Прајм енергетском пићу, а највише дјелује на централни нервни систем, бубреге и мозак.


“Појачава концентрацију, зато га и узимају. Убрзава срчани ритам, повећава крвни притисак… Али може и да изазове проблеме, повећа проблеме, укаже на нешто што нисмо знали да постоји. Посебно је опасно ако се узима истовремено са алкохолом и наркотицима”, рекла је Ђорђевић.

На крају, најважнији податак за све родитеље који рјешава све евентуалне дилеме – и сама компанија која је створила Прајм истиче да "Prime Hidration" није за децу млађу од 15, а "Prime Energy" није за млађе од 18 година, преноси thenourishedchild.com.

Дјеца у БиХ луде за соком од 16 КМ: Богата купују и препродају гутљај

Дјеца у БиХ луде за соком од 16 КМ: Богата купују и препродају гутљај

И како наводи news24com, БЦАА супстанце могу утицати на развој фетуса, а пошто није било студија о утицају на децу млађу од 18 година, не постоји гаранција за њихову безбједност.

Откуд толика опсесија?

Многи родитељи на Твитеру подијелили су причу о томе како су им дјеца тражила извјесни Прајм сок који је постао невјероватан популаран. Када се мало истражи, није проблем закључити и како.

Напитак је креација јутјубера Логана Пола и КСИ који на овој платформи броје милионе пратилаца. Напитак су намијенили за спортисте, а убрзо након њихове промоције причу су преузели и домаћи јутјубери.


Пиће се набављало преко Амазона, а на јутјубу је објављено десетине снимака у којима јутјубери пробавају и оцјењују овај напитак.


Истим правилом и до наше дјеце су стигле жеље за Прајм напитком који се набавља на све могуће начине.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: