Њемачки произвођач обуће Дајхман угасиће два бренда и затворити 28 продавница широм земље.
Дајхман, према наводима локалних медија, намјерава да угаси брендове Ониго и МајШуз и да затвори радње које продају обућу те двије робне марке. Одлука утиче на стотине радних мјеста.
Пословање робне марке Ониго са 28 продавница широм Њемачке престаће најкасније до 31. августа 2024. године и то ће оставити 280 радника без посла.
Информацију је потврдио и портпарол компаније.
"Дајхман настоји да понуди поштено и друштвено прихватљиво рјешење за све запослене“, рекао је портпарол и додао да је обавеза компаније да прекине пословне моделе који доносе губитке.
Ониго је иначе бренд обуће и модног асортимана Дајхмана који је првенствено усмјерен на млађе купце.
Дајхман се такође растаје од још једног бренда.
МајШуз има 61 продавницу широм Њемачке и 29 у Аустрији. Бренд ће према ријечима портпарола Дајхмана бити угашен најкасније до 31. децембра 2024. године.
Одлука о гашењу погађа 750 запослених за које се такође тражи друштвено прихватљиво рјешење.
Дајхман је породична компанија основана 1913. године у Есену гдје се сједиште компаније налази и данас. Један је од највећих њемачких и европских трговинских ланаца за производњу и продају обуће.
Компанија послује у више од 20 земаља.