Велика манифестација под називом “Дани Витаминке”, којом се обиљежава пуних 75 година постојања бањалучке компаније Витаминка, организује се у периоду од 17. до 22. октобра, низом догађаја и садржаја за све генерације грађана.
Овај чувени бренд и некадашњи привредни гигант бивше Југославије, који је започео са радом 1947. године као мала радионица, данас је једна од најпознатијих компанија за прераду воћа и поврћа у региону. Финансијска улагања у производне капацитете и запошљавање стручних кадрова, као и прилагођавање новим тржишним трендовима и модерном дизајну, чине ову компанију и њене производе привлачним за домаће, регионално и међународно тржиште. Компанија у идућу годину пословања улази у новом руху – са редизајнираном амбалажом, новим логом и wеб-сајтом које ће представити овом приликом.
„Дани Витаминке“ ове године се одвијају под слоганом „Витаминка - Радост за све генерације“ и обухватају догађаје по следећем распореду:
- 17. октобар у 15.00 часова – Свечана академија у Банском двору
- 18 – 22. октобра (од 16 – 20.00 часова) “Дани Витаминке” у Господској улици
На свечаној академији у Банском двору, поред богатог забавно-музичког програма у коме наступају познати пјевачи и забављачи, компанија ће уручити признања и плакете за дугугогодишњи рад и сарадњу својим радницима, партнерима и институцијама.
Слиједи пет дана дружења са суграђанима кроз различите активности у центру Бања Луке. У Господској улици ће од 18. октобра бити постављен велики штанд Витаминке, различити мобилијари и занимације за све генерације вјерних потрошача. Богате дегустације сланих и слатких производа, забава за најмлађе, такмичења и наградне игре, музика ДЈ-ја и други садржаји учиниће да Бања Лука и њени грађани у тих пет дана живе у знаку Витаминке. Оно што ће посебно обрадовати посјетиоце у Господској улици је 10.075 поклона који ће током “Дана Витаминке” симболично бити подјељени у знак захвалности свима који су рођени, расли и стасали уз ову компанију пуних 75 година.
Једна од најважнијих вриједности Витаминке су њени људи, па ће претходно (14.октобра) бити уприличена и свечаност са богатим садржајима у кругу фабрике у Бањалуци под називом “Наш дан”.
О компанији: Инвестиције и развој упркос изазовима
-Витаминка је риједак примјер како је снага бренда успјела да побједи све препреке које су је задесиле крајем прошлог и почетком овог вијека. Претходних година „Витаминка“ је инвестирала значајна финансијска средства у нова постројења, у нове технолошке цјелине, с циљем да унаприједимо процесе производње и побољшамо ефикасност, те да се прилагодимо тржишним захтјевима. Пандемија ковида, раст цијена, инфлација и недостатак радне снаге нису нас поколебали и нисмо одустали од нових инвестиција и развоја, те смо коначно ухватили корак са конкуренцијом и створили претпоставке за даљи напредак.
Ове године Витаминка је увела и нови визуелни идентитет – савремен али у склопу традиције. Витаминка ради и на развоју нових производа. Неке од њих су потрошачи већ пробали, а други чекају да изађу из наше вриједне кухиње. Иако је присутна на регионалним и на европском тржишту, циљ Витаминке је да и у наредним годинама осваја нова тржишта. Квалитет производа и бренд Витаминка препознат је и награђиван престижним свјетским признањима - изјавила је поводом јубилеја Витаминке, директор компаније Драгана Шушак.
Витаминка у производњи не користи конзервансе и сви производи су потпуно домаћи, баш као они који су спремљени код куће. То је један од разлога зашто су производи од поврћа и воћа (чувени ајвар, краставчићи, пекмез, мармелада, сокови и други производи из богатог асортимана) освојили срца потрошача, који јој деценијама остају вјерни без обзира на све изазове кроз које је компанија пролазила. Спој традиције и модерног чини да свака генерација воли Витаминку.