Guši ga sopstvena roba

H&M ukida svoj brend

  • 29.11.2018. 07:06

H&M, jedan od najvećih trgovaca u svijetu kada je riječ o modnim markama, ukida prodaju svog nezavisnog brenda Cheap Monday.

H&M je kupio taj brend još 2008. godine. To je  bila prva akvizicija švedskog H&M-a i kako se pokazalo - neuspješna. Glavni proizvod Cheep Monday su bile jeftine i uske farmerke.

Proizvodi brenda su se prodavali u više od 3.000 prodavnica širom svijeta. Takođe su se prodavali i onlajn. Ipak, nalaze se u problemima. 

Glavna prodavnica Cheap Mondaya u Londonu i internet-trgovina brenda zatvoriće se do kraja ove godine, a ostatak 2019. godine. 

Podsjetimo, ranije ove godine H&M je punio stane medija zbog svojih problema. Kompanija gubi sve više kupaca koji se okreću drugim prodavnicama, kao što je Zara. Kako se nisu snašli sa novim izazovima na tržištu, skladišta su im postala prepuna. Procjene kažu da je roba u njima vrijedna više od 4 milijarde dolara.

Тагови:
  • 17:00 Одметница (Р) (12+)

    Серија 'Одметница' је колумбијска акциона драма из 2016. године, чији сценарио и режију потписује група аутора. Заснована је на истинитој причи, о младима који силом прилика, а прије свега егзистенцијалних, постају дио опасних герилских скупина у Јужној Америци.

  • 17:50 Тајне Музеја

    ' ‘Аутроска емисија културног радника и писца Ене Митровске која открива културну, умјетничку и историјску баштину, упознаће вас са занимљивим артефактима, збиркама, легатима и осталим историјским предметима у музејима широм Српске.

  • 18:20 Серија: Ко те шиша (Р) (12+)

    '''Иако у сталној борби за превласт, два салона прате игру преживљавања, но када Божица одлучи да се потпуно модернизује и почне да шиша и господу, креће битка до истребљења у којој нико неће бирати средства.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ вијести

    ‘АТВ вијести

  • 20:00 Моја Планина

    Наша екипа и овај пут отвара јединствени свијет зимских авантура и забаве на Јахорини и открива се оне њене чари које је чине омиљеним избором туриста за зимовање цијелог региона.