Бројни изазови су пред РиТЕ Угљевик и у овој години.
На све потешкоће и изазове су за сада одговорили и спремни улазе у припреме за овогодишњи ремонт, кажу у РиТе Угљевик.
"На РиТе смо планирали ремонт нешто дужи него нормално, неких 55 дана, у току су поступци јавне набавке неке смо завршили, неке су у току и ја вјерујем да ћемо до почетка ремонта који је планиран за 13. априла успјети да закључимо све те уговоре како бисмо оно што је планирано и реализовали", рекао је Дико Цвијетиновић в.д. директора РиТЕ Угљевик.
Потреба за већим обимом посла ствара и потребе за додатном механизацијом. Иако је у протеклом периоду било набавки, проблем је био и са резервним дијеловима и гумама за дампере.
Поред гума које стижу средином марта, Влада Републике Српске дала је сагласност за набавку 4 нова дампера и багера и ситну механизацију испунили планове откривке.
"Потребан је значајно већи ниво рударске механизације, ми имамо у плану инвестиције, ми смо 2021. године урадили један акциони план, гдје смо све ово предвидјели и тражили помоћ од Електропривреде, од Владе да нам помогну и рекли смо шта нам је потребно од механизације", каже Срагиша Видаковић, извршни директор за послове производње угља и развој Рудника.
У 2023. години испуњен је план производње, а РиТЕ је од прошлог ремонта до данас у застоју био само 8 дана.
Данас РиТЕ ради стабилно и настоји да одржи динамику у раду која ће обезбиједити довољне количине угља али и остале услове за несметан рад, кажу у овом предузећу.