Министар трговине и туризма Републике Српске Денис Шулић изјавио је Срни да је успјешан досадашњи ток кампање "Друштвено одговорно" која подразумијева продају јефтинијих артикала, будући да се остварује циљ ублажавања инфлаторних удара на грађане Српске.
Он је изразио задовољство што су у маркетима широм Републике Српске истакнути производа са ознаком "Друштвено одговорно" и са нула одсто марже.
"Тренутно у Републици Српској имамо 45 производа који су на нула одсто марже. На почетку кампање смо имали 22 маркета, а сада у кампањи учествује 27 маркета са више од 400 пословних јединица. Од Крупе на Уни до Требиња, у свакој локалној заједници у Српској постоји сада маркет гдје грађани могу купити значајно јефтиније прозиводе", истакао је Шулић.
Он је навео да Министарство константно комуницира са привредни субјектима и удружењима за заштиту потрошача, додајући да је примјетно да грађани Српске посебну пажњу обраћају на производе из кампање "Друштвено одговорно".
"То значи да смо ми као Влада Српске, предсједник (Српске) Милорад Додик, али и сви привредници који су дио ове кампање успјели у остварењу циља да ублажимо инфлаторне ударе грађанима Републике Српске", истакао је Шулић.
Он је напоменуо и да ће до краја октобра бити дистрибуисано 500 тона брашна црвеним крстовима по градовима и општинама широм Републике Српској.
"У наредних седам дана ћемо имати састанак са свим представницима јавних кухиња у Министарству да и на тај начин покушамо додатно олакшати социјално угроженим категоријама инфлаторне ударе", нагласио је Шулић.