Tokom krize povećan je uzvoz parfema u BiH, a tokom iste građani su potrošili 28 miliona KM na parfeme.
Najčešće mušterije parfimerija su dame, one u svom izboru imaju po nekoliko parfema.
"Kupci su 90 odsto žene, kupuju i za sebe i za poklone. Kupuju se nova imena, ali i klasici koji nikada ne prolaze", kaže Željko Šmulja, vlasnik parfimerije.
Šmulja je dodao da ljudi naručuju i mirise koje koriste svjetske zvijezde.
"Imamo kupce koji prate trendove i čim se nešto pojavi u Milanu, Parizu ili Londonu pitaju nas kada će doći kod nas", kaže Šmulja.
Portparol Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) Ratko Kovačević smatra da je glavni faktor ovolike potrošnje na parfeme i poskupljenje koje nije zaobišlo ni ovu sferu.
"Prema podacima UIO u 10 mjeseci uvezeno je vrijednosti 28 miliona KM što je osam miliona maraka više u odnosu na prošlu godinu", kaže Kovačević.
Opširnije o ovoj temi pogladajte u prilogu.