Амерички гигант брзе хране Мекдоналдс саопштио је да су његови кувари направили "већи, заситни хамбургер" у покушају да повећају продају, наводи Блумберг.
Пљескавица мега величине је дизајнирана да задовољи потражњу купаца за пљескавицама са више пуњења.
Нови производ ће прво бити представљен на одређеним тржиштима како би се тестирала његова привлачност на глобалном нивоу.
Компанија Мекдоналдс је у децембру представила планове за подстицање раста фокусирањем на основне ставке менија.
До сада је покренула рекламну кампању која истиче побољшања Биг Мека и дуплог чизбургера.
Ово је први пут у 84-годишњој историји компаније да је промијенила своје класичне хамбургере, наводи америчка агенција.
Ланац је забиљежио пад продаје на већински муслиманским тржиштима, због оптужби да подржава Израел у блискоисточном сукобу.
Мекдоналдс је негирао да је заузео било какав став у сукобу у Појасу Газе и рекао да није одговоран за поступке корисника франшизе.