Један корисник популарне апликације Тему недавно је изазвао лавину коментара на друштвеним мрежама када је његова кћерка подокелила необичну причу о куповини протезе за зубе. Одлучио је да испроба повољну опцију са Тему-а, привучен атрактивним изгледом протезе на фотографијама и ниском цијеном, али, када је пакет стигао, услиједило је разочарање. Протеза, иако естетски примамљива, није била функционална
Ово га није много потресло, с обзиром на то да је пристао да на шаљив начин забиљежи оно што му је стигло.
Међутим, овај инцидент покренуо је бројне дискусије о квалитету производа купљених путем апликација за онлајн куповину, али и о очекивањима потрошача у ери масовне електронске трговине.
Како би се разјаснила ситуација, огласио се и Тему тим са званичним саопштењем. Из компаније су поручили следеће:
"Тему-ов канал корисничке подршке доступан је 24/7, омогућавајући корисницима да путем апликације или веб-сајта пријаве своје забринутости. Нудимо гаранцију поврата новца у року од 90 дана за проблеме у вези са квалитетом и подстичемо све купце да контактирају са нашим тимом за корисничку подршку како бисмо могли да истражимо сваки појединачан случај“, навели су, преноси Курир.
И док су неки корисници похвалили Тему за транспарентност и подршку, други су изразили забринутост због могућности куповине производа који су естетски привлачни, али не испуњавају своју основну функцију.
Стручњаци за е-трговину истичу да је овај случај добар подсјетник за све потрошаче да пажљиво читају описе производа, рецензије других купаца и услове поврата прије него што се одлуче за куповину.