Компанија "Епл" постала је најскупљи бренд на свијету, показао је извјештај "Глобал 500" који је објавила агенција за независно вредновање бренда и савјетовање о стратегији "Бренд фајнанс".
У извјештају се наводи да је "Епл" по вриједности премашио конкуренте "Мајкрософт", "Гугл" и "Амазон".
Према процјени агенције, вриједност "Епловог" бренда порасла је у 2023. години за 74 одсто и достигла 517 милијарди долара.
Други на листи је "Мајкрософт", са брендом вриједности од 340 милијарди долара, док се вриједност "Гулг" бренда процјењује на 333 милијарде долара.
"Бренд фајнанс" је чувена свјетска компанија за процјену вриједности брендова и има канцеларије у 20 земаља.
ТАСС напомиње да ове године није процјењивана вриједност руских компанија.